Veelgestelde vragen

Bestellingen

Hoe kan ik bestellen?
Bestellen bij By Siggy is heel eenvoudig: nadat je de gewenste artikelen in je winkelmandje hebt geplaatst, kun je via de knop »Naar de winkelmand« de items eenvoudig bestellen. We raden je aan hiervoor een account aan te maken. Dit account kun je als nieuwe klant heel gemakkelijk tijdens het bestelproces aanmaken; je bent dan automatisch ingelogd. Als je al een account hebt, kun je inloggen met je (e-mailadres en wachtwoord). Daarna word je in drie stappen (adres – betaalwijze – bevestiging) door het bestelproces geleid en kun je je bestelling afsluiten. Je kunt ook bestellingen plaatsen wanneer je je niet hebt geregistreerd met een account. Klik hiervoor in het registratieformulier op »Verder zonder aanmelding« en volg het bestelproces.

Kan ik ook telefonisch bestellen?
Helaas is het niet mogelijk je bestelling telefonisch bij By Siggy te plaatsen. Onze klantenservice helpt je echter graag verder, wanneer je een vraag, klacht of opmerking over een online bestelling hebt. We horen graag van jou!

Moet ik een account aanmaken om te kunnen winkelen?
Nee, om bij By Siggy te kunnen winkelen, heb je geen account nodig. Het is ook mogelijk te bestellen zonder dat je met een account bent geregistreerd. Je kunt dan het formulier voor de factuur gegevens invullen, zonder te klikken account aanmaken.

Geldt er een minimale bestelwaarde?
Over het algemeen geldt er bij By Siggy geen minimale bestelwaarde. Met iDEAL kun je echter altijd betalen ongeacht de bestelwaarde.

Geldt er een maximale bestelwaarde?
Over het algemeen geldt er bij By Siggy geen maximale bestelwaarde. De maximale hoogte van het bedrag waarvoor je kunt bestellen, is afhankelijk van de gekozen betalingsaanbieder.

Hoe kan ik mijn vorige bestellingen bekijken?
Om je vorige bestellingen te bekijken, log je in op www.bysiggy.nl met je e-mailadres en je wachtwoord. In de kopregel vind je onder »Account« een overzicht waarin al je vorige bestellingen worden vermeld.

Kan ik mijn bestelling annuleren als deze nog niet werd verzonden?
Je kunt de bestelling annuleren, totdat u op bevestigen heeft gedrukt. Nadat de bestelling in behandeling is genomen, kan de bestelling niet meer geannuleerd worden. Mocht je nog wat aan willen passen in het product kunt u contact opnemen met info@bysiggy.nl.

Kan ik voor een bestelling die al bevestigd is, nog mijn bezorgadres wijzigen?
Het is niet altijd mogelijk om het adres te wijzigen, maar we proberen het wel heel graag voor je. Mocht je een verkeerd adres hebben opgegeven, neem dan contact op via info@bysiggy.nl.

Accepteert By Siggy ook internationale bestellingen?
Momenteel kunnen wij onze artikelen alleen binnen Nederland leveren.

Wat moet ik doen als het door mij gewenste artikel al is uitverkocht?
Maak je geen zorgen, want het is zeker nog mogelijk dat het artikel weer terug in de shop komt. Het is lastig om je te zeggen wanneer het artikel precies weer beschikbaar is, maar je kunt een mail sturen naar info@bysiggy.nl als je hiervan op de hoogte gebracht wilt worden.

Wat gebeurt er na mijn bestelling?
Na je bestelling ontvang je een bevestigingsmail van de bestelling waarin naast de door jou geselecteerde artikelen, ook je adres voor facturering en verzending alsmede de geselecteerde betaalwijze staan. Bij vragen kun je mailen naar info@bysiggy.nl

Hoe kan ik er zeker van te zijn dat ik mijn bestelling correct hebben geplaatst?
Om te controleren of je je bestelling correct hebt geplaatst kun je het beste de bestelbevestiging die we per email versturen bekijken. Heb je een account, dan kun je je ook met je e-mailadres en wachtwoord aan op www.bysiggy.nl aanmelden en daar in jouw account je bestelgegevens bekijken. Als je vragen over je bestelling hebt, neem dan contact via de mail info@bysiggy.nl 

Kan ik ook vanaf een mobiel apparaat bestellen?
Natuurlijk kun je bij ons ook iets vanaf je tablet of smartphone bestellen. Bezoek onze shop By Siggy vanaf je mobiele internetbrowser. De site wordt automatisch geoptimaliseerd voor mobiele apparaten.

Heb ik garantie op mijn aankopen?
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Betaling

Welke betaalwijzen accepteren jullie?
Je kunt kiezen tussen de volgende betaalwijzen: PayPal en iDEAL. 

Hoe wordt de veiligheid van mijn betaling gegarandeerd?
Alle betalingen worden gedaan via Mollie.

Kan ik binnen het betalingsproces terugkeren naar vorige stappen?
Binnen het betalingsproces kun je op elk moment afzonderlijke stappen teruggaan. Bijvoorbeeld om je gegevens nog eens te bekijken of indien nodig te wijzigen. 

Kan ik een betalingsproces opslaan en op een later moment verder gaan?
Betalingsprocessen kunnen om veiligheidsredenen helaas niet worden opgeslagen. 

Wanneer en hoe ontvang ik mijn factuur?
Je ontvangt per e-mail een factuur direct nadat je bestelling is verzonden. 

Kan ik een factuur krijgen op naam van mijn bedrijf?
Het is By Siggy mogelijk een factuur op naam van jouw bedrijf te ontvangen.

Hoe wordt de BTW weergegeven?
De BTW wordt natuurlijk op de factuur weergegeven.

Kan ik een belastingvrije bestelling (tax-free) plaatsen?
We bieden geen belastingvrije bestellingen (tax-free orders) aan.

Kan ik in termijnen betalen?
Op dit moment bieden wij de mogelijkheid Betalen in termijnen helaas niet aan.

Verzenden en bezorgen

Welke verzendkosten gelden er?
De verzendkosten voor verzending van alle producten zijn €3,95. 

Hoe lang is de levertijd?
Artikelen die direct beschikbaar zijn, leveren wij meestal binnen 1 – 5 werkdagen. Op het moment dat het gaat om een product op aanvraag, steeft By Siggy naar een levertijd vanaf 5 werkdagen. Tijdens het bestelproces wordt aangegeven wat de levertijd ongeveer zal zijn. 

In welke landen wordt er bezorgd?
Op dit moment leveren wij alleen binnen Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. Als je op de hoogte wilt worden gehouden over nieuwe leverlanden, schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief. 

Met welke transportprovider wordt mijn pakket verzonden?
Wij versturen onze artikelen met PostNL. Tijdens het bestelproces wordt aangegeven hoe jij je pakket zult ontvangen.

Kan mijn bezorgadres anders zijn dan mijn factuuradres?
Je kunt je bestelling op een ander adres laten bezorgen dan het factuuradres, bijvoorbeeld op je werklocatie. Let op: tijdens het bestellen moet je op het vinkje klikken, verzenden naar een ander adres? Hier kun je dan het bezorgadres invullen.

 Wat is een gedeeltelijke levering?
We vinden het belangrijk om ervoor te zorgen dat je je bestelling zo snel mogelijk ontvangt. Mocht een artikel in een uitzonderlijk geval niet binnen 1 – 5 werkdagen kunnen worden geleverd, dan kan het voorkomen dat we je bestelling in meerdere deelleveringen verdelen. Op deze manier zorgen we ervoor dat je de bestelde artikelen steeds zo snel mogelijk ontvangt.

Hoe kan ik er zeker van zijn dat ik mijn bestelling correct heb geplaatst?
Om te controleren of je je bestelling correct hebt geplaatst kun je het beste de bestelbevestiging die we per email versturen bekijken. Heb je een account, dan kun je je ook met je e-mailadres en wachtwoord aan op www.bysiggy.nl aanmelden en daar in jouw account je bestelgegevens bekijken. Als je vragen over je bestelling hebt, neem dan contact op via de mail info@bysiggy.nl

 Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Om de leveringsstatus van je bestelling te bekijken klik je op de link in de verzendbevestiging die we je per email toesturen. Voor elk pakket dat naar je wordt gestuurd, ontvang je een verzendbevestiging inclusief een link naar het volgen van je zending.

Kan ik voor een bestelling die al bevestigd is, achteraf nog mijn bezorgadres wijzigen?
Het is niet altijd mogelijk om het adres te wijzigen, maar we proberen het wel heel graag voor je. Mocht je een verkeerd adres hebben opgegeven, neem dan contact op via de mail info@bysiggy.nl en dan gaan we kijken wat we voor je kunnen doen.

Wat kan ik doen als ik een beschadigd artikel ontvang?
Mocht een door ons geleverd artikel beschadigd of op welke manier dan ook niet in orde zijn, dan kun je contact opnemen via de mail info@bysiggy.nl

Retourneren & terugbetaling

Hoe retourneer ik een artikel en maak ik gebruik van mijn herroepingsrecht?

Bij de aankoop van producten heb je de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product. Tijdens de bedenktijd wordt er zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking.

Wanneer je gebruik wenst te maken van zijn herroepingsrecht ben je  verplicht dit binnen 14 dagen, na ontvangst van het product, kenbaar te maken via info@bysiggy.nl Nadat je kenbaar hebt gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht dient het product binnen 14 dagen weer terug te zijn bij By Siggy. Je dient te bewijzen dat de geleverde zaken tijdig zijn teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van verzending. De verzendkosten hiervoor zijn voor eigen rekening.

Hoe kan ik een klacht indienen over een artikel?Mocht een door ons geleverd artikel niet in orde zijn, dan kun je contact opnemen via de mail info@bysiggy.nl

Alleen producten die bij aflevering beschadigd zijn, kunnen worden teruggestuurd.

Is het mogelijk een geretourneerd artikel direct te ruilen?
Alleen producten die bij aflevering beschadigd zijn, kunnen worden teruggestuurd.

Helaas is het niet mogelijk een geretourneerd artikel te ruilen. Zodra het door jou geretourneerde artikel bij ons is aangekomen en is gecontroleerd, wordt het product aangepast en opnieuw verstuurd.

Wat moet ik doen als mijn artikel is beschadigd als gevolg van de verzending?
Mocht een door ons geleverd artikel beschadigd zijn, gebreken hebben of op welke manier dan ook niet in orde zijn, neem dan contact op via info@bysiggy.nl

Moet ik betalen voor de terugzending?
De verzendkosten voor de terugzending van de artikelen die beschadigd geleverd worden neemt By Siggy voor haar rekening. Door middel van een bewijs van verzending mail naar info@bysiggy.nl kunt u de gemaakte kosten terug krijgen.

Naar welk adres kan ik het beschadigde artikel terug sturen?
Alleen producten die bij aflevering beschadigd zijn, kunnen worden teruggestuurd, mail dan naar info@bysiggy.nl

Waar kan ik mijn terugzending zoal afgeven?
Je kunt je retourzending afgeven bij elk PostNL punt.

Otvang ik een bevestiging van ontvangst van mijn retourzending?
Jazeker! Je ontvangt van ons een bevestigingsmail betreffende je retourzending nadat we deze ontvangen hebben.

Hoe krijg ik mijn geld terug?
De bijschrijving van het bedrag van jouw retourzending vindt altijd op de manier plaats via een overschrijving.

Hoe lang duurt het over het algemeen totdat het bedrag betreffende mijn retourzending wordt bijgeschreven?
Alleen producten die bij aflevering beschadigd zijn, kunnen worden teruggestuurd.

Zodra de retourzending bij ons is aangekomen en gecontroleerd, wordt het factuurbedrag tussen 3 tot 14 werkdagen naar je overgemaakt via een overschrijving.

Is het ook mogelijk een retourzending te laten ophalen?
Helaas bieden we je deze mogelijkheid nog niet aan. Je kunt je pakket op dit moment bij het dichtstbijzijnde kantoor van PostNL afgeven.

Mijn account

Hoe kan ik mij registreren?
Registreren kan tijdens het bestelproces. Na het invullen van je gegevens vink je de optie aan “Een account aanmaken?”. Na het afronden van de bestelling wordt je account aangemaakt. Met dit account kun je in de toekomst weer inloggen en je gegevens bekijken, controleren en bewerken.

Zijn er kosten verbonden aan mijn registratie bij by Siggy?
Je kunt je helemaal gratis bij By Siggy registreren.

Zijn mijn gegevens bij By Siggy veilig?
Ja. Dankzij de SSL certificaat word teen beveiligingssoftware gebruikt die gegevens afschermt.

Worden mijn gegevens aan derden doorverkocht?
Natuurlijk worden bij By Siggy alle klantgegevens strikt vertrouwelijk behandeld en niet aan derden bekend gemaakt.

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen wanneer ik deze vergeten ben?
Klik op het icoon met de pop, naast winkelmandje. Kies vervolgens »Wachtwoord vergeten«? en voer het e-mailadres waarmee je geregistreerd bent. We sturen je direct een e-mail met een link waarmee je je wachtwoord opnieuw kunt instellen.

Kan ik zelf mijn gegevens wijzigen?
Als je bent ingelogd op je account, kun je daar je gegevens bewerken.

Hoe kan ik mijn account verwijderen?
Stuur een e-mail met daarin je wens aan info@bysiggy.nl  en we zullen je account meteen verwijderen.

Tablet & Smartphone

Werkt By Siggy ook op mijn iPad of tablet?
De By Siggy website kun je natuurlijk ook op je iPad of tablet bezoeken. De shop wordt automatisch aangepast aan het apparaat dat je gebruikt.

Verschilt de weergave van By Siggy op een tablet?
Om je altijd en overal de perfecte winkelervaring te garanderen, wordt de weergave van de website voor iPads en tablets geoptimaliseerd.

Bestaat er een app voor smartphones?
Helaas is er nog geen app van By Siggy.

Over By Siggy

Wie is By Siggy?
By Siggy ontwerpt en maakt unieke en kwalitatieve goede babyproducten. Alle producten worden zelf ontworpen en met de hand gemaakt. De producten die op de site te zien zijn, zijn allemaal aanpasbaar. By Siggy maakt ook producten op maat, dus staat uw product er niet tussen, neem contact op en dan kijken we samen naar een passend product.

By Siggy biedt ook originele, spetterende en goed georganiseerde kinderfeesten aan. Door jaren in het onderwijs te hebben gewerkt, met veel ervaring binnen het speciaal onderwijs ben ik het organiseren van kinderfeesten gestart. De kinderfeesten worden aangeboden in 3 arrangementen,  daarnaast worden ze uiteraard aangepast naar interesses en leeftijd. Voor meer informatie neem contact op via de mail info@bysiggy.nl

Wat zijn jullie bedrijfsgegevens?
By Siggy
Voorstraat 38
4153 AL Beesd

Directie: Sigrid van der Lee

KvK- nummer: 69364419
Belastingnummer: NL 112050578B02

Hoe kan ik jullie bereiken?
Je kunt ons altijd bereiken via de mail info@bysiggy.nl  of op
06-4416 2102

Wat is jullie klachtenprocedure?
Wij willen je natuurlijk altijd de beste service verlenen, maar het kan soms voorkomen dat je een klacht hebt over de service of een product. Mocht dit het geval zijn neem dan contact op via de mail info@bysiggy.nl

We reageren zo speodig mogelijk op jouw klacht die je per email stuurt en gaan dan op zoek naar een oplossing. We willen er natuurlijk het liefst samen met jou uitkomen en gaan op zoek naar een passende oplossing.